Embellence Group presenterar på Stora Aktiedagen

Embellence Group kommer genom CEO Olle Svensk presentera bolagets senaste kvartalsrapport samt strategin för att arbeta mot det uppsatta målen och hantera de omvärldsutmaningar som råder.

Den 7 november kl.14:30 medverkar Embellence Group på Aktiespararnas evenemang Stora Aktiedagen. Olle Svensk, CEO, kommer att presentera Embellence Group och svara på dina frågor om bolaget.

Embellence Group bjuder in dig som journalist, analytiker och aktieägare att ta del av presentationen live på webben, via www.aktiespararna.se/tv/live. Evenemanget är öppet för alla och kräver inget medlemskap hos Aktiespararna. Ingen anmälan krävs för att följa evenemanget digitalt. Passa på att ställa dina frågor till Olle, genom att skicka ett sms till 079-347 98 45 eller maila till event@aktiespararna.se. Dina frågor kommer att förmedlas av Aktiespararnas moderator i samband med frågestunden efter presentationen. Du kan skicka in dina frågor redan nu eller i samband med presentationen.

Information:
När: Den 7 november kl. 14:30-15:00
Livesändning: www.aktiespararna.se/tv/live

Prenumerera på rapporter och pressmeddelanden:

För mer information, vänligen kontakta:
Robert Smolander, Head of Group Change Management & Sustainability
Tel: +46 (0) 700 88 66 30
E-mail: robert.smolander@embellencegroup.com

Embellence Group, grundat 1905 i Borås, är en ledande europeisk aktör inom premiumtapet-segmentet och i framkant internationellt med försäljning i över 90 länder. Våra varumärken inkluderar Cole & Son, Wall&decò, Artscape, Pappelina och Boråstapeter. Embellence Group ska utveckla sin position som ett ledande House of Brands inom heminredning med fokus på premiumvarumärken inom tapet, textilier, mattor och övrig heminredning och driva utvecklingen på en tapet- och heminredningsmarknad i förändring. Embellence Group är noterat på Nasdaq First North Premier Growth Market och FNCA Sweden AB är utsedd Certified Adviser.